Sevmek Küstüm Agladim MSN Nickleri Köpek Sevmek Ölüm Sözleri

[S]eviyorum ama kimi, [E]n tatli birini, [N]asil desem, [I]lk harflere bi baksana…

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!

aGladigimi KimSeye SoyLéMé ANNé! onLar BéNi Kral BiliYor Agladigimi kimSéYé SoyLéMé ANNé onLar Bi VéFaSiz iÇin Bu kadar DuseceGimi BiLmiYor

ßîzdé $âßâH Olmâz, ßîzdé Güné$ Dôğmâz, ßîz S£r$£riyiz Kızım ßîzLé Do$t oLmâk $îze YaKı$maz

Laf sokmaya kaLkma ”kapak”oLursun uğraşma ”etiket”oLursun yavşama ”kopek” oLursun adam oL beLki “yanımda” yEr buLursUn

Sen Sen Ol Ölümüne Aşık OLma Ölümüne Arkadaş Ol çünkü Arkadaşlık Sonsuzdur Aşk ta Sonsuzdur ama Sevmesini Bilenle.

sigara gibi zararlısın çektikce yaktın helal Allah razı olsun aşkım ödenecektir kar zarar…

sus repçi bitti herşey herkese yalan söyle kendine sakın söyleme seviyorsun yine de

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

counter LiveRank.org Trigadon
blog search directory Humor Blogs - Blog RankingsSuchmaschinenoptimierung mit Ranking-Hits
eXTReMe Tracker