Sözler Moral Yürek MSN Sözler Zavalli Asik Ölüm Nickleri

ßiz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be ‘aşkım’ imrenirdi herkes..

Bugün MoraLm Sıfırn aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!! MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı?…

ѕözℓєяιη вüуüк, уüяєgιη кüçüк..уαηℓιѕℓαяıη çσк, ∂σgяυℓαяıη уσк.кєη∂ιηє göяє ѕαηѕℓι, вαηα göяє zαναℓℓι!!

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм ..•

SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM

*Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın.. Karanlığa bak yüzümü göreceksin.. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN..

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

counter LiveRank.org Trigadon
blog search directory Humor Blogs - Blog RankingsSuchmaschinenoptimierung mit Ranking-Hits
eXTReMe Tracker