Türkce Recep Ivedik Nefret Seviyorum MSN Nickleri Kalb Sözleri

Bak AkreSifim..Kompilexliyim

duY ki, senden nefret ediyorum!!! anla ki, bir ba؛kasını seviyorum! ؛imdi kulaklarını tıka, SENİ UNUTAMIYORUM!!!

ömrüme yetecek bir ask ararken seni buldum. simdiyse askıma yetecek bir ِmür arıyorum. Seni çok seviyorum.

…Kalbime henüz sِylemedim gittiğini. öğrenirse onun da acı çekmesinden korkuyorum. Seni hala benimle biliyor ve seviyor ama ben kalbime ilk defa yalan sِylüyorum.

# GIDECEGIM BURALARDAN DONMEM BIRDAHA SON BIRKEZ SARILAYIM BOYNUNA SEVIYORUM SENI AMMA DONMEM BIRDAHA YUREGIM SIZLIYOR ELVEDA..

Seni seviyorum diyenin sevgisinden süphe et, çünkü ask sessiz, sevgi dilsizdir..

Senden o kadar nefret ediyorum ki ama o kadarda seviyorum artık unutacağım seni sen de unut beni biricik nefretim

Fizik Ile Buldum, Kimya Ile Cozdum, Edebiyat Ile Soyluyorum, Seni Cok Seviyorum

Seviyorum your eyes çünkü onlar very nice,bir kerecik look atme,ondan sonra forget me,kalbim tic tac for you,çünkü baby ı love you

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

counter LiveRank.org Trigadon
blog search directory Humor Blogs - Blog RankingsSuchmaschinenoptimierung mit Ranking-Hits
eXTReMe Tracker